Oldalak

2012. február 8., szerda

IT helpdest és a Nők

:)
Ma egy csaj a 47-es villamoson a telfonba: És akkor nézd meg bal oldalt fönt a csíkokat, amik a térerőt jelzik. Igen, a növekvő csíkok. Ott kattints rá és megmutatja a kapcsolatokat.....Igen nyomd meg a zöld gombot.
Hát kíváncsi vagyok, kit supportált ilyen részletebe menően...egy kiscicát?

:))
Ellenben én nagyon otthon vagyok IT kérdésekben!
A következő beszélgetés köztem és az Apple help-deskes srác között olyan 2 éve zajlott le.
- Szia, én vagyok az Apple-support, miben segíthetek? (nem pont így mondta, de majdnem)
- Szia, be kéne állítanom a Mac-emen a .... (igazából már emlékszem mit, kamuzni meg nem akarok...). Tudsz segíteni?
- Persze.
- Milyen op-rendszered van?
- ??? (néma csend)
- Milyen op-rendszered van?
- Nő vagyok. Tőlem ilyet ne várj.
- Jó akkor, szűkítsük le. Milyen géped is van?
- Ez a szép króm színű hogyishívják (közben megnéztem minden irányból).... Power Book G4. Ez így elég?
- Akkor vagy Tiger az op-rendszered vagy Gepard...
- Hm, akkor biztosan Gepard, mert a böngészőm meg szafari, és ez illik hozzá, ugyanis a tigris a dzsungelben él.
- (néma csönd, 10 mp mute, majd enyhén fojtott hangon) Ez igazából nem ettől függ, de próbáljuk meg akkor így....

Végül amúgy sikerült beállítani. Ezúton is köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése