Oldalak

2012. március 4., vasárnap

Napi apróság #2

Ugye, milyen jó rájönni valamire?
Ma rájöttem, hogy a How I Met Your Mother bal alsó részén mit jelent az, hogy Himym - magát a címet, csak mozaikszóban! Ez két évbe telt.

Ehhez hasonló korai ráeszmélések:
1. Gyros Büfé. Kicsi koromban komolyan sokáig nem értettem, miért nem tudják az emberek helyesen leírni, hogy Gyors Büfé. Ráadásul milyen sokan rontják el!!
2. Kinint tartalmaz. Mármint a gyömbéres ital, rá van írva az oldalára. Egész gyerekkoromban nem ittam, mert egyszer azt olvastam tévesen, hogy "Kitint tartalmaz". Mint a bogarak kitin páncélja....magyarul a gyömbérre rá van írva, hogy bogárból van! Nagyon durva.
3. TV paprika. Azért ez a neve, mert TV nézés közben ezzel kell enni a vajas kenyeret, ugye? Hát nem. Ezt azt jelenti "tölteni való". Legalábbis Anyu szerint.

Okos pap holtáig tanul, így nekem aztán pláne sok tanulnivalóm van még hátra. Remélem, minden napra jut majd valami:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése